‘Digitale transformatie leidt tot optimaal rendement’
De training Formule management is een 2-daagse training, die bestaat uit 4 dagdelen van 3 uur. Dit kan uiteraard 1 op 1, maar het is efficiënter om een compleet team te trainen.
Deze training is van belang voor een ieder die direct of indirect betrokken is bij Formule management. Denk daarbij aan functies als commercieel manager, marketing en diegene die verantwoordelijk zijn voor de bouw- en winkelinrichting. Er dienen uitgangspunten van het merk, de organisatie of het concept te worden gestandaardiseerd. Dit alles met als doel om meer winst te behalen uit de formule standaardisatie en het volume.
De training geeft een duidelijk overzicht van de verantwoordelijkheden en aspecten die een rol spelen bij Formule management. Daarnaast geeft de training gerichte aanknopingspunten om de juiste informatie in Formule management toe te passen.
Onderdelen die daarin naar voren komen zijn o.a.: wat is Formule management?; waarom is Formule management relevant voor retailers?, hoe organiseer je de winkel formule zodanig dat dit structureel voordeel oplevert/; wat is het verschil tussen formule ontwikkeling en beheer/; hoe kun je je formule ontwikkelen en beheren?; hoe richt je de organisatie in? en welke (hulp) middelen zijn er nodig?
De tweedaagse training bestaat uit:
Deel 1:
- Trends & ontwikkelingen
- De bouwstenen van de Formule
- Formule & Strategie
- De formule ontwikkelingen
- Formule beheer
Deel 2:
- 360 graden
- Fysiek en online
- Vloermatrix
- Online matrix
- Omni-Channel
- Vestiging & Beheer